vrijdag 9 december 2016

semper en foliis

Na al dat surprise en sint geweld had ik wel weer zin om te naaien :) Eerst maakte ik een vest voor mijn kleine meid. Het patroon is de Foliis van Sofilantjes. Het komt uit een bundel van 3 waarbij ook een jurk en een kort jasje zitten. Te leuk en weer zo makkelijk in elkaar te zetten. Ook maakte ik de verlengde semper voor mijn kleine nichtje. Nog een beetje te groot maar daar groeit ze wel in .
Ik heb ook een patroon liggen voor mezelf. De Burda 6596, Het is een jas, maar ik wilde een soort getailleerd vest voor mezelf maken, dus heb besloten deze als basis te nemen. De stof ligt klaar en het patroon is binnen, maar ik moet verder nog beginnen. Op de een of andere manier kost het altijd meer moeite om voor mezelf te naaien dan voor de kinderen ..wordt vervolgd hihi










Geen opmerkingen:

Een reactie posten