dinsdag 8 maart 2016

speelkaartenhouders

Ik vond deze houders op (hoe kan het ook anders...) Pinterest. De originele link vind je hier
Ze leken me wel handig voor op reis. We hebben wel van die houten houders maar die zijn krom en dat neemt zoveel ruimte in.
Ik heb de houders verstevigd met wattine ( ik had even niets anders) en daardoor zien ze er wat minder strak uit dan het origineel.
Het was wel een goede gelegenheid om mijn nieuwe kamsnap set te testen. Ik kwam deze al veel tegen op internet en heb ze toch maar besteld. Ze zijn veel leuker dan gewone drukknopen (en goedkoper..hihi) Ik moest wel eerst even op youtube kijken hoe het nu eigenlijk werkte, maar daarna is het heel simpel. Ze hebben ze ook in verschillende vormpjes en heel veel kleuren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten