zondag 1 november 2015

Halloween

Aan de andere kant van ons dorp zijn er een aantal actieve ouders die Halloween organiseren. Omdat mijn zoon dat heel graag een keer wilde doen (hij kwam er 1 dag van te voren mee) ging ik overstag. Hij wilde (natuurlijk) als Zombie. Dat is niet heel ingewikkeld om te produceren hihi Een oud verknipt overhemd van zijn vader, een beetje schminck en een doodskist op zijn rug. Voor mijn kleine meid, die nu in een rolstoel zit had ik wat anders bedacht. Een spookhuis! (ok, eigenlijk kwam een vriendin ermee, toen ik zei dat ik iets met haar rolstoel wilde doen...dacht toen nog aan een koets ofzoiets hihi) Ook dat zat eigenlijk zo in elkaar...
En wat was het gaaf georganiseerd. De huizen die mee deden hadden een lichtje branden en sommigen hadden er echt werk van gemaakt. Er was zelfs een huis met een laser/geesten projector in de tuin...echt heel griezelig. Hilarisch waren de 2 heksen waar de kinderen eerst een vinger moesten inleveren voor ze een snoepje kregen... En ik moet zeggen...ik ben om... Natuurlijk zat het weer mee (droog, niet koud, geen wind) maar de sfeer was echt heel erg leuk.
Van halloween stof die ik nog had liggen had ik 2 tasjes gemaakt voor de snoepjes.








1 opmerking:

  1. Brr. Ik kan maar niet aan het idee van Halloween wennen. Zeker nu ik de geschiedenis ervan weet.
    Gelukkig speelt het hier totaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen