donderdag 1 oktober 2015

Fijnschilderen....mijn kat

Tussen alle zorg en therapie voor mijn dochter door, heb ik nog steeds schildercursus. Deze keer heb ik mijn kat nageschilderd (dit zijn een heeeeele hoop haren)

Helaas moet ik de komende les skippen, want mijn dochter krijgt dinsdag een 2e operatie.... Ze gaan haar onderbeen aan het bovenbeen vastzetten, omdat het onderbeen uit de kom getrokken wordt door de hamstrings... Dit betekend wel dat we door mogen gaan met het verlengen van haar been. We zitten al op 3 cm en hopen nog steeds om op 6 cm te eindigen!

Gisterochtend ben ik nog even met manlief op een terras gaan zitten in de zon... vlak voor we weer met onze kleine meid (die even op school zat) naar het ziekenhuis moesten... Waren we even aan toe


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen