dinsdag 23 juni 2015

Pinterest week 26; failures

Soms zie je zulke leuke dingen voorbijkomen op Pinterest. Maar dan lukt het gewoon niet om na te maken, zelfs niet met een goede uitleg erbij....Zo probeerde ik deze gympen te maken. Het resultaat zal ik je besparen maar het zag er niet uit hahaha. Ook dit omslagjurkje leek me erg handig en niet moeilijk, maar blijkbaar had ik de verkeerde soort stof, want het zat voor geen meter hahaha

Ik denk dat ik nu maar stop met mijn Pinterest Challenge. Ik heb het toch maar mooi een half jaar vol gehouden om elke week te bloggen erover :)

Eind augustus ondergaat mijn kleine moppie een beenverlengende operatie. Dit zal veel tijd in beslag nemen :(  Ik zal de komende tijd druk bezig zijn met wat broeken maken (met 1 wijde pijp met aan de zijkant knoopjes of een rits) en alle andere voorbereidingen. Als je het leuk vind om mee te lezen; sarasbeen.blogspot.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen