maandag 15 juni 2015

Pinterest week 25; inspiratie

Nu zou ik natuurlijk elke week een pin kunnen beschrijven die ik heb gebruikt voor het feestje, maar het monsterfeestje vond gister plaats en het zou wel flauw zijn om nog een tijdje door te gaan ;)

De schminck, het skelet en de papieren spookjes heb ik oa van Pinterest geplukt. Verder heb ik geput uit mijn eigen feestjes verleden (elkaar inwikkelen met wc papier deed mijn moeder ruim 30 jaar geleden al met ons ), heb ik het spel met de bom geleend van een vriendin (a la Ik hou van Holland, men neme een kistje, een kookwekker en een hoop vragen) , gebruikten we het klimrek wat er stond om een groot spinnenweb van te maken en lieten we ze oa rathappen (grote rattensnoepjes van de Jamin). Als kadootjes spel schreven we bij binnenkomst de namen van de kinderen op de kadootjes en bonden er een lang touw aan. De touwen haalde we door een wcrol en daarna mocht Sara aan een touwtje trekken. In plaats van spijkerpoepen deden we breindroppen, klinkt meteen wat spannender. Blik gooien deden we met een katapult. Toch moeilijker dan het leek hihi  De kids hadden het naar hun zin en wij waren afgedraaid hahaha


















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen