dinsdag 19 mei 2015

Pinterest week 21; tja....

Vriendinnen van mijn schoonzus zijn bezig om een babyshower voor haar te organiseren met leuke spelletjes als dikke buiken twister, geblinddoekt luier omdoen, babypotjes proeven etc. Nu zag ik deze pin voorbijkomen en daar moest ik zo hard om lachen dat ik ze heb nagemaakt voor de babyshower :)

Voor het origineel klik hier

Nu nog bedenken wat we ermee moeten. Of we geven mijn schoonzus een emmer en ze moet ze vangen of we zagen een gat in een plank en moet ze ze daar doorheen gooien ;p

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat meneer er niet bij is, bij de babyshower. Dan maak je een ei voor haar en mogen ze geblinddoekt .... eh... je weet wel. Elkaar opzoeken, zeg maar.
    Enneh, niet uitleggen aan de kindertjes. Want dan eten ze nooit meer broccoli.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahahahahaha inderdaad jammer... Maarre...ik geef ze wel met haar mee naar huis ;p

      Verwijderen