woensdag 22 april 2015

Labeldoekje

Door de zwangerschap van mijn schoonzus kan ik allerlei dingen maken, waar ik bij mijn eigen zwangerschappen geen tijd voor had :) Zoals dit labeldoekje. De maat is 25 x 25 cm

Komend weekend is zij 20 weken zwanger en krijgt zij dit kadopakket

 Met deze producten (en nee...ze kijkt nooit op mijn blog... ;p ) Voor elke resterende week eentje
Er zit in: Een babydeken, billendoekjeshouder, wasgel met washand, bumbaboekje, baby olie en een babymassageboekje, tutteleend en labeldoekje, mutsje en sokjes, omslagdoek, romper, robijn zwitsal wasverzachter, luierzakje (met luiers), lampje, Opperdepop (kinderkookboek van de AH), sudocrem, Een Wendy met 2 gezichtsmaskertjes (voor hem en haar), een broekje, een fleshouder voor aan de wagen, een gehaakt konijntje, een zonnebril,  en een nijntjerammelaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen