dinsdag 3 maart 2015

Pinterest week 10: Harry Potter

Mijn zoon van 8 (en een half) heeft eind deze week een boekbespreking op school. Aangezien hij net het 1e deel van de Harry Potter serie had gelezen leek het me wel handig om deze te bespreken. Omdat hij dingen mee mag nemen ter ondersteuning ging het kind in mij los en zat ik meteen weer op Pinterest :-) Ik printte de doosjes van deze pin uit (voor het origineel klik hier) en vulde deze met Jelly beans. (dat zijn dan smekkies in alle smaken)  Ik heb ook de uitgeverij aangeschreven en ontving een heel pakket met 2 posters, ansichtkaarten, deurhangers en beweegbare ogen (compliment voor uitgeverij De Harmonie) Ik heb zelfs een snaai gemaakt haha (voor als je HP niet kent google maar eens op zwerkbal) dus.... (ik weet het, het is een beetje to much...maar zoooo leuk)





1 opmerking:

  1. Super gedaan! vooral de Snitch (tja, ik heb ze in het Engels gelezen, en dan krijg je die 'andere' namen er nooit helemaal in).

    BeantwoordenVerwijderen