maandag 2 februari 2015

Pinterest week 6: haarspeldjes hanger

De foto had ik lang geleden al gepind . Ik vond het zo schattig! Nu ik mezelf heb voorgenomen om elke week iets te maken van Pinterest was het tijd om deze hanger na te maken . Ik had nog een oude ketting over die precies de maat had die ik wilde (maar je kunt bij een hobbywinkel vast ook een metalen ring kopen) Met haakgaren (want dat had ik nog liggen) heb ik de ring helemaal omwikkeld (kostte best wel wat tijd). Ik heb lint en band gebruikt voor het haarspeldjes gedeelte. (dit is ongeveer een meter lang) Dit vouw je om de ring en naai je vast. Ik heb de band elke 15 cm vastgezet aan het lint (kun je evt haarbanden in hangen). Ik had nog een leuke button om de steken te verbergen. De vogeltjes kocht ik een paar jaar geleden bij de Xenos.  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten