donderdag 8 januari 2015

Pinterest deel 2, Frozen Anna Cape

Zoals ik vorige week al schreef wil ik elke week iets maken wat ik gepind heb. Deze week heb ik eindelijk een Anna Cape gemaakt passend bij dit jurkje. Ik heb het gepind vanaf deze site en uiteindelijk voor deze variant gekozen. Het leuke is, is dat het eigenlijk een verlengd giletje is met een schouder stuk. Voor het giletje gebruikte ik dit patroon. De roze stof is eigenlijk dikke gordijnstof die ik overhad. Het zwarte bolletjes lint had ik helaas te kort ingeschat, maar dat heb ik opgelost met zwart biais band :) De kraag heb ik ook afgezet met biaisband en daarbij aan het uiteinde een lus gemaakt om deze dicht te kunnen maken met een knoop.










3 opmerkingen:

  1. Super gedaan. En balletjes lint hoort er helemaal blij als je naar de cape in de film kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Vond hem ook wel goed gelukt :)

    BeantwoordenVerwijderen