dinsdag 13 januari 2015

Dinosaurus

Toegegeven, mijn zoon (ruim 8) is het dinotijdperk wel zo n beetje ontgroeid maar toen ik dit boek van Melly and Me tegenkwam in de bieb wilde ik heel graag eens proberen om zo n stoere dino te maken (triceratops??) En he...het patroon kost niets en ik kom om in de stof! Geen reden dus om het niet te doen :) Er staan nog meer leuke patronen in (oa van een rups in beweegbare delen) dus ik houd het boek nog een paar weekjes. Je moet de patroondelen uit het boek met 200 % vergroten en dat vind ik wel een nadeel. We hebben wel een print/scan/ kopieer apparaat, maaar het blijft onhandig en kost een hoop papier. In het verleden heb ik wel eens een aap gemaakt uit de Melly and Me collectie en ik weet niet of het aan de vertaling lag, maar toch klopte de beschrijving niet helemaal.  Goed opletten dus. (en toch is zijn nek te lang geworden en zijn buikje te dik....hahaha)








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen