vrijdag 26 december 2014

Kerst "tafellaken"

Allereerst hoop ik dat iedereen fijne en gezellige kerstdagen heeft gehad. Wijzelf hebben het rustig aangedaan. Kerstavond gourmetten met de kids en eerste kerstdag kwam mijn familie bij ons eten. In totaal waren we met zes volwassenen en 4 kinderen. De kinderen kregen een eigen tafel die ik dit jaar heb gedekt met een getekend tafellaken. Hiervoor gebruikte ik de binnenkant van donkerrood pakpapier van de Ikea. Ik tekende er placemats op, bestek en wat kerstversiering. En het mooiste...na afloop rol je hem op en gaat hij in de oudpapierbak :) De bordjes komen bij de AH vandaan en de bestekzakjes kocht ik een paar jaar geleden al bij de Ikea.



En vandaag...vandaag hebben we al het eten er afgewandeld bij het strand... ok...met poffertjes na :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten