woensdag 31 december 2014

Goede voornemens!

Dit jaar heb ik een goed voornemen (ja echt!) Ik neem mezelf voor om elke week (ja elke) iets van Pinterest te maken. Ik ben namelijk verslaafd geraakt aan het verzamelen van leuke ideeen, maar doe er eigenlijk weinig mee.... Als je wilt weten hoeveel ik al heb gepind moet je even kijken op Pinterest
Het zijn er echt schandalig veel :)

Voor vandaag heb ik deze gepland staan. Als je geen pinterest hebt kun je hier kijken. Het is een vragenformulier voor de kids. Een soort Tijdcapsule. Als je dit elk jaar doet heb je een mooi overzicht. Ik denk dat ik ze elk jaar ga scannen en ze in hun jaarfotoboeken ga verwerken. Ik maak elk jaar via webprint een foto overzicht voor de kids.... makkelijker dan plakken en dunner dan een regulier foto album.

Voor nu alvast een geweldig 2015 toegewenst!

groetjes
Janneke


2 opmerkingen: