dinsdag 9 december 2014

Anna of toch Elsa

Eerder maakte ik al deze en natuurlijk deze van Merida maar de Frozen gekte heeft nu toch ook  dit huis bereikt. Niet dat ik dat erg vind trouwens, en voor 3 euro de meter was de stof ook niet heel duur. Het borduursel op de Anna jurk heb ik geborduurd met mijn borduurmachine. Het patroon heb ik hier vandaan. De bloemen zijn niet heel goed gelukt, maar dat ligt vooral aan mijn machine.
Ik heb voor de jurken hetzelfde concept aangehouden als bij de Merida jurken, ik heb alleen het bovenlijf verdeeld in verschillende kleuren/onderdelen en daarna weer aan elkaar genaaid.Het sierlint heb ik alleen op de voorzijde genaaid omdat het niet rekbaar was.









4 opmerkingen:

  1. Geweldig gedaan! En die bloemen vallen best wel mee. Toch handig zo'n borduurmachine.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo n machine is zeker handig, maar het is elke keer weer spannend of het naaien goed gaat... Handdoeken gaan meestal wel goed, maar tricot bijv wordt stuk getrokken....

      Verwijderen