maandag 2 juni 2014

Voorpret

Over vier en vijf weken mogen we er weer aan geloven. De verjaardagsfeestjes voor de kids komen er weer aan. Net als vorig jaar heb ik weer twee stoere thema's die helemaal uitgewerkt kunnen worden.

Voor mijn zoons Survival feestje hebben we voor 20 euro (!!) het scouting gebouw af kunnen huren. Er zijn daar nl een sloot, een kampvuurbak, een groot grasveld en goede klimbomen (en niet te vergeten douches hihi) Mogelijkheden genoeg zou ik zo denken.  We gaan ze ook geblindoekt eten laten proeven (waaronder insectensnoep, voelt echt, maar zijn snoepjes hihi) Voor de uitnodiging heeft mijn man deze uitnodiging bewerkt. Erg gaaf geworden.

Omdat ik mijn dochter te jong vind voor een feestje op de manege met echte paarden krijgt zij een cowgirl feestje. Ik zet een paar strobalen neer, ze mogen cowboyhoeden en zakdoeken versieren (carnavalsuitverkoop), blikjes schieten, spijkerpoepen, appelhappen, lasso gooien vanaf een echt paardenzadel (met dank aan mijn zus), koe brandmerken (ipv ezeltje prik) enz enz

Als jullie verder nog leuke spel ideëen hebben hoor ik het graag :)  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten