zondag 29 juni 2014

Survival feestje

Eindelijk was het dan zo ver. Vandaag vond het survival feestje van mijn zoon plaats.We hadden het scoutinggebouw hier in de buurt gehuurd en dat was helemaal geweldig. We hadden een grote zaal, keuken, wc en niet geheel onbelangrijk: een douche. Bij onze 'eigen' scoutinggroep konden we een touwladder en een net lenen. Verder had ik een katapult gekocht bij de action en lekker enge insectensnoepjes bij Patchopgirl . Mijn zoon had ooit een waterglijbaan kado gekregen dus dat kwam ook van pas. Een aantal spellen zijn we niet eens aan toe gekomen dus dat is goed toch? De weggeefkadootjes heb ik gekocht bij lobbes. Voor het kadootjesspel mochten ze om de beurt onder het net door tijgeren om een ballon te pakken, daarna mochten ze de ballonnen een voor een laten knallen. In elke ballon zat een naam en diegene mocht het kadootje geven. In de cupcake had ik een gaatje gemaakt voor de worm, daaromheen kwam wat glazuur met junglevlokken erop
















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen