vrijdag 23 mei 2014

Toilettasjes

Na al deze make-up tasjes werd het tijd voor twee toilettasjes. De (korte) vakanties komen er weer aan en de oude toilettasjes van de kids waren echt op. Ik gebruikte wederom deze uitleg. Nadat ik de binnenkant had uitgeknipt, knipte ik het patroon in tweëen om een waterdichte onderkant te maken met geplastificeerde stof (van het stoffenspektakel).
Voor mijn zoon gebruikte ik een plaatje van Lego Superheroes en fotoshopte daar zijn naam in legoletters in op de plek waar lego stond. (Had mijn man vorig jaar gemaakt voor op zijn lego chima taart .





2 opmerkingen:

  1. Super! Ik vergat bij het maken van een toilettas prompt dat de zijkanten taps toeliepen en had toen een tasje dat aan de bovenkant breder was dan aan de onderkant...

    BeantwoordenVerwijderen