zaterdag 1 maart 2014

e reader kussen/ telefoonhouder

Heel toevallig kwam ik een soortgelijk kussen tegen bij een of andere gadget store. Had het nog nooit gezien en leek me erg handig voor mijn e reader en ook voor mijn telefoon is hij super. Dit is weer zo n binnen een uur / half uur projectje en daar hou ik van ;) Voor een patroon heb ik pinterest (wat anders) afgespeurd en uiteindelijk deze gebruikt. Ik heb alleen de maten met 1 inch vergroot zodat hij groot genoeg was voor mijn e reader en mijn note 2. Voor een kleinere telefoon kun je het bestaande patroon aanhouden.

Ik zou ook zeker de belettering en de volgorde aanhouden die zij aangeeft evenals het voorstrijken van de hoeken. Dan heb je het letterlijk binnen het half uur genaaid. De stof die ik heb gebruikt komt van de ikea en is lekker stevig. Ik heb de boel opgevuld met rijst.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten