maandag 27 januari 2014

Oude lijsten

Gek werd ik van de hele rits driedubbel opgehangen kindertekeningen in mijn huis. Zeker 3x per week vielen er een paar naar beneden en het was zeg maar "het door de bomen het bos niet meer zien" effect. Op Pinterest zag ik een leuk idee voorbijkomen. Hang een paar oude lijsten op (zonder glas en achterkant ed), span er een touwtje/ ijzerdraadje tussen en knijp daar een knijper aan. Tadaaa! Nu mogen de kids er per keer 2 tekeningen ophangen zodat we ze een paar dagen uitgebreid kunnen bewonderen, dan maken we een foto en mogen er andere hangen....



De lijsten kocht ik bij onze kringloopwinkel. In de grote zat een borduurwerk. Zo kitsch, dat ik het eigenlijk helemaal geweldig vind. Nu is de vraag wat ik ermee zal doen... Ik denk een tas en dan de flap met spijkerstof en dan een deel van dit borduurwerk...Hebben jullie evt nog ideeen???
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen