dinsdag 21 januari 2014

Autostoelzak

2 jaar geleden maakte ik eens autotassen van linnen, maar deze bleken te diep en te slap (al hebben ze al die tijd goed dienst gedaan :)  )
Vorige week kocht ik bij stoffenhuis Anja tassenvilt. Erg stevig spul (heb er wel 3!!!! naalden op gebroken) Het ontwerp hield ik simpel: 2 rechthoeken voor de voor en achterkant en stroken van 10 cm breed voor de zij en onderkanten. Aan de voorkant maakte ik van stof nog een extra zak, verdeeld in kleinere zakken, voor de kleine spulletjes onderweg.
Het hengsel naaide ik aan 1 kant vast en aan de andere kant bevestigde ik klittenband (hopelijk houdt het...)  Toen ik de tassen ophing aan de autostoel vielen ze tot mijn verbazing open dus naaide ik er ook nog 2 stukjes elastiek tussen....







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen