zaterdag 7 december 2013

Kerst(markt)stress

Nog een klein weekje en dan sta ik weer op de kerstmarkt hier in het dorp. Ik heb op zich al een hoop dingetjes gemaakt maar kreeg vandaag opeens weer inspiratie.


Zoals alle dingen die ik voor de eerste keer maakt duurt het uren voor het naar mijn zin is, maar ik hoop er voor vrijdag (tussen alle schoolactiviteiten en zwemles van de kids door) toch nog een stuk of 9 te maken...
Hierbij nog een foto van de andere kerstdingetjes die ik gemaakt heb.



En dan is het bijna januari en hoop ik eindelijk aan een jurk voor mezelf te beginnen uit dit boek...

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je druk! Mij trekken de (zijn het koolmeesjes?) vogel hangers het meeste, maar de rest is ook schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de engeltjes leuk bedacht zeg! heel schattig. Wat vraag je nu voor zoiets als je dat gaat verkopen? Je zult vast en zeker heel veel verkopen, zo leuk allemaal! groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dank je wel. Ik vind het altijd lastig om een prijs vast te stellen maar de engeltjes worden 3,50 denk ik. Groetjes

      Verwijderen