donderdag 17 oktober 2013

Topmodel tasje

Zoonlief mag volgende week op het verjaardagsfeestje komen van een meisje uit zijn klas. Nu zitten ze in groep 4 en blijkbaar zijn al die meiden helemaal weg van het merk Topmodel. Ze wilde heel graag Topmodel lipgloss hebben en dat ging ik dan maar kopen. Maar wat een prijzen! Voor 3 ieniemini lipglosjes betaal je 5 euro en dat vind ik ongeveer de maximale prijs voor een kinderfeestje kadootje...  Omdat ik het toch een beetje schaars vond heb ik deze methode gebruikt om een Topmodel make up tasje te kunnen maken. Het model voor het tasje haalde ik hier vandaan en is echt goed te doen.  Met biaisband maakte ik nog een lus om hem aan vast te houden of op te hangen. Omdat ik niet een heel vel wilde verspillen voor 1 plaatje heb ik maar meteen een make up tasje voor mijn dochter gemaakt :)


1 opmerking:

  1. Leuk gedaan! Ik ken dat fotostof principe helemaal niet. Zou waarschijnlijk een transferprint genomen hebben, maar dit is wel zo makkelijk.
    En inderdaad, TopModel is behoorlijk populair, vooral onder de tekenende dames.

    BeantwoordenVerwijderen