zaterdag 26 oktober 2013

Jasje voor een chihuahua

Dochterlief heeft eindelijk een chihuahua, een knuffelversie dan he.... Het jasje wat het beestje aan heeft begon bij aankoop al wat te rafelen dus ik heb maar vast een nieuwe gemaakt (en wie weet volgen er meer...die beestjes hebben altijd een enorme garderobe toch?? haha)
Het is eigenlijk heel simpel. Ik heb het jasje op zebra stof gelegd, overgetrokken met wat extra ruimte want het jasje zat wat strak, en daarna klittenband er op genaaid Tadaa!






7 opmerkingen:

  1. Ik zeg: volgens mij zit er in op 5 december een chihuahua-kleding collectie in de zak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, ik was al meteen heel erg nieuwsgierig want ik wil heel graag een warm jasje maken voor onze Baloe, een ECHTE chichuahua, maar ik vind maar geen geschikt patroon.... Dit lijkt me best wel een handig ding! Zie je het zitten om het patroontje door te geven? Het zal wel wat moeten aangepast worden, want ons Baloeke ziet er net iets groter uit dan dit lieverdje, maar dat zou nog wel lukken ....op mijn blog vind je mijn mail-adres.
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, dat moet wel lukken. Ik zal het van het weekend even doen. Groetjes janneke

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    3. Was het nog gelukt met het patroontje voor Baloe??

      Verwijderen
  3. Voor wie het patroontje wil....mail me even. Ik heb het ingescand op A4 :)

    BeantwoordenVerwijderen