zaterdag 17 augustus 2013

Scharenzakje en haaknaaldentasje

Vandaag gaan we op visite in het noorden van het land (voor ons al gauw zo n 2 uur rijden) De jarige dame in kwestie zei dat ze druk aan het naaien, haken en breien was (ben dus ook heeeel benieuwd wat ze gemaakt heeft) Omdat ze eigenlijk niks te vragen wist had ik bedacht om weer zo een stofschaarzakje  te maken. Ik heb er bovenaan nog wel een lusje aangenaaid zodat ze hem op kan hangen. Ik wilde ook al lang eens een zakje voor haaknaalden maken (voor mezelf kom ik daar nooit aan toe...heel gek) Ik maakte een minipatroon van deze rol en zorgde ervoor dat er een extra flapje aan de bovenkant kwam (de potloden vallen er nog wel eens uit aan de bovenkant...)
Voor haar dochtertje maakte ik er nog zo een portemonneetje  bij.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen