maandag 26 augustus 2013

Reuzenkoek(je)

Op pinterest kwam ik deze pin tegen, recepten voor reuzenkoeken ( en laten wij nu eens gek zijn op koeken) Mijn zoon wilde er graag 1 maken en omdat Tante Bet bij een vriendinnetje aan het spelen was vond ik het een goed plan. (ik vind zandkoekjes bakken met 2 kids al alsof ik een marathon heb gelopen..) Natuurlijk liep ik tegen de vertaling aan en heb ik de baking soda en cream of tartar vervangen voor bakpoeder, maar het resultaat mocht er wezen. Ik had de bal deeg alleen wat meer moeten indrukken voor het bakken maar na halverwege platgedrukt te hebben en nog wat langer te bakken mocht het resultaat er echt wel wezen. We hadden gekozen voor deze (maar die death by chocolate ga ik zeker ook nog een keer maken ;) )




Geen opmerkingen:

Een reactie posten