zaterdag 31 augustus 2013

Lekker retro

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn moeder een pakketje doorgeschoven. Of ik daar wat mee kon: Photofabric heette het. Oftewel, stof om op te printen :)
Natuurlijk kon ik daar wat mee!
Maandag begint de school weer en mijn dochters gymtasje was stuk gegaan. Een mooi moment dus om het pakketje te gaan gebruiken. Ik wilde een retro/poeziealbum stijl balletplaatje en ben lekker gaan googelen. Uiteindelijk dit superleuke plaatje gevonden. 'Helaas' was de geel van de printer op, maar het geeft wel een lekker 'retro' effect zo. Voor het tasje heb ik eigenlijk haar patroon voor een zonnebrilhoes vergroot. (het tasje blijft op school in een dichte doos)
Hierbij het resultaat






1 opmerking:

  1. Ik wist helemaal niet dat dit bestond. Ga ik dus mooi onthouden. Lief tasje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen