donderdag 18 juli 2013

Reiskussentjes

Ik kwam ze bij haar tegen op haar blog. Kussentjes om om de autogordel te vouwen. Ik was niet echt op zoek naar iets anders voor de kids, maar ze worden nu toch een beetje te groot voor hun nijntje en cars nekkussentjes ;)  Ik wilde aan 1 kant een lekkere, koele stof (ook voor als het warm is in de auto) dus heb ik een handdoek van de Zeeman verknipt. Voor de andere kant gebruikte ik gewoon katoen. De vogelhuisjes stof komt van fabricshack en de dinostof heb ik op de markt gekocht. Het originele formaat van de kussens was 43 bij 43 cm (17 inches) maar dat leek mij te hoog. Ik heb daarom de hoogte 35 cm gemaakt. 






4 opmerkingen:

  1. Wat leuk die van jou zijn heel mooi geworden. Een hele fijne vakantiereis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim en schattig - helaas vallen ze bij mij nooit in slaap in de auto.... (zelfs niet toen ze baby waren, onbegrijpelijk)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toen ze klein waren, waren ze altijd zo vertrokken. Voor nu zijn de kussentjes meer voor het comfortabel hangen in de auto... (wat hadden wij het als kind toch makkelijk... Lekker los in de auto, achterstevoren zwaaien naar andere mensen...kleuren op de hoedenplank...hihi)

      Verwijderen