woensdag 10 juli 2013

Nintendo 3DS Xl hoes

Jeee....ik ben wel bezig zeg...een 2e post op 1 dag! Ik geniet er nog maar even van dat de kids nu nog op school zitten ;)  Net als bij mijn dochter kwamen we er bij mijn zoon ook niet uit wat hij voor zijn 7e verjaardag moest gaan krijgen. Na heeeeel veel wikken en wegen hebben we toch maar besloten een Nintendo 3ds xl te geven... (kunnen we hem de komende 10 jaar een spelletje geven voor zijn verjaardag ;)  ) Als inspiratie gebruikte ik deze uitleg. Eigenlijk heb ik deze uitleg voor alle telefoonhoesjes die ik gemaakt heb gebruikt. Verder heb ik 2 stroken op de buitenstof gestikt (eerst afwerken met biaisband voor je ze er op naait) voor eventuele spelletjes, en lusjes aan de zijkant gemaakt voor als we er nog een touwtje aan vast willen maken
Tadaaa!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten