woensdag 10 juli 2013

Fototasje

We hebben ons hoofd lopen breken over wat we onze dochter voor haar 5e verjaardag moesten geven... Speelgoed komt ze in om en de opa s en oma s zullen haar ook weer lekker verwennen... Omdat ze op vakantie jarig is moest het ook niet te groot zijn dus we kwamen al snel op een fototoestel. Ze speelt vaak met de mijne maar die is net stuk gegaan. Vorig jaar kreeg mijn zoon er ook al 1 en toen heb ik dit tasje gemaakt. Het was een heel gedoe en eigenlijk was ik ook niet echt tevreden over het resultaat. Voor mijn dochter besloot ik het anders aan te pakken. Ik nam het patroon van de zonnebrilhoesjes en besloot het onderste deel weg te laten. Ik zette er voor het vastnaaien nog een klein lusje aan vast. De stof had ik nog over van dit rokje. De camera is waterdicht en schokvast tot 1,20 m (en zo groot is mijn kleine meid nog niet dus dat is precies goed hahaha)





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen