maandag 22 juli 2013

feesttaarten en fruithaai

Natuurlijk was het gisteren bloedheet maar toch zouden we de verjaardagen van de kinderen vieren (voor familie en vrienden)
De prinsessentaart maakte ik al eerder maar deze keer maakte ik een 'pinata' versie. Erg leuk als je hem opensnijdt. Mijn zoon is tegenwoordig helemaal weg van lego chima, dus ook daar moest een taart voor komen. Met plaatjes en een echte legoletterype hebben we een afbeelding in elkaar geknutseld en bij een kennis laten uitprinten op icing.
Omdat het zo warm was wilde ik een bak met fruit neerzetten.Mijn man is zeker een uur bezig geweest met het uitsnijden van de fruithaai. Hij was een groot succes. We hadden hem in een bak met fruit gezet waarbij de helft in zijn bek zat.


Gelukkig hebben we het nu even gehad met verjaardagen en gaan we als snel op vakantie... Het wordt dus even rustig hier op mijn blog.
Een fijne vakantie iedereen!






1 opmerking:

  1. Wat een leukigheden allemaal - vooral de haai vind ik erg mooi!
    Alvast een fijne vakantie gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen