donderdag 20 juni 2013

Vlindervleugels

Vanwege juffendag mochten de kinderen vandaag verkleed naar school. Thom ging in zijn wonderthom pak met jetpack die hij al eerder aan had met carnaval en Sara mocht als vlinder. Ik had deze vleugels al eerder voorbij zien komen op internet. Ik heb op papier 1 vleugel getekend en op dubbele stof uitgeknipt. Daarna met marker de lijnen ingekleurd en de buitenrand dichtgebrand. Voor om de schouders heb ik lint gebruikt en om Sara s handjes zit elastiek.





2 opmerkingen:

  1. Slim - en veel kind (en moeder)vriendelijker dan gedoe met metalen hangertjes die verbogen moeten worden...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dacht ik ook... Ik denk wel dat ik ze een keertje over ga maken met een oud laken of zoiets. Deze stof zal snel scheuren ;)

      Verwijderen