maandag 10 juni 2013

Telefoonhoes

En toen was daar opeens mijn nieuwe telefoon! Na jaren gedaan te hebben met een ouderwets openklaptelefoontje (met roze bloemetjes, dat dan weer wel) werd het tijd voor een heuse smartphone (de kinderen op school dachten dat de mijne een speelgoedtelefoontje was...) Een Samsung Galaxy Note. Gigantisch istie, en ik ben er dan ook reuze voorzichtig mee. Zo eentje laat je dan ook niet in je tas rondslingeren, stel je voor dattie kapot gaat (mijn oude liet ik meermalen per dag vallen, hij doet het nog steeds trouwens...) Ik bel er trouwens nauwelijks mee, ik ben meer van het sms en (en nu ook appen!) Ga ik toch nog eens met mijn tijd mee... Goede tutorials voor een telefoonhoes vind je bij haar . Bij deze heb ik hele dikke tussenvoering gebruikt en ik heb er een zakje voor de oordopjes bijgemaakt





2 opmerkingen:

  1. Vrolijk! en gefeliciteerd met de nieuwe telefoon.
    Ik heb ook nog zo'n telefoon waarmee je - echt waar - kunt bellen! (en een vaag fotootje maken) en verder niet.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar niet kapot te krijgen die oude telefoontjes ;)

      Verwijderen