zondag 12 mei 2013

Snelklaar jongensbroek

Na al die rokjes voor dochterlief kon mijn zoon natuurlijk niet achterblijven. De stof (stoere dino s) was snel uitgezocht, maar dan het patroon.... Ik ben niet zo heel geduldig en had geen zin in ingewikkelde beschrijvingen van de bermuda s uit de Knippie (die er trouwens wel heel stoer uitzagen) Als speurend op Pinterest kwam ik uit op dit patroon. Ik heb de maat 5/6 jaar genomen maar achteraf had ik het wat groter af kunnen knippen. Hij kan hem net aan zeg maar hahaha (gelukkig was het geen dure stof)
Aan de rand op de achterkant van de pijpen stikte ik een stuk jeansstof (ok, wilde het eigenlijk aan de voorkant, maar had het op de verkeerde kant gestikt en kwam daar pas achter na het locken....grrrr) en aan de bovenkant heb ik een dubbele tunnel gestikt voor het elastiek....








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen