maandag 1 april 2013

Meisjesverjaardagen en tasjes

En toen was er weer een jaar om en moest ik weer wat nieuws verzinnen voor de verjaardagen van mijn overbuurmeisjes. 3 en 7 worden ze alweer. Vorig jaar kreeg de oudste al een omkeertas en de kleinste een potloodrol, en dit jaar kwam ik toch weer op een tasje uit (want hé, tasjes heb je als meisje nooit genoeg toch?) Ik gebruikte dit patroon als voorbeeld, maar had geen zin (en tijd) om allerlei lapjes aan elkaar te stikken (er komen dit voorjaar nog 3 meisjesverjaardagen aan dus wie weet krijg ik nog inspiratie en zin ;)  ) Voor in het tasje maakte ik een zonnebrilhoes naar haar patroon, en omdat ik toch niet voor niks een borduurmachine heb, heb ik hun initialen erop gezet.




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk en je hebt mooie stofjes gebruikt! Je overbuurmeisjes zijn er vast blij mee!
    Fijne dag!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En tasjes heb je inderdaad nooit genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen