maandag 31 december 2012

Zomerse omkeertas

Een tijdje geleden heb ik via een amerikaanse site wat borduurpatronen gekocht van elfen. Mijn handen jeukten al tijden om er iets mee te doen maar wat... Heb toen toch maar besloten om een tas te maken (want tassen kun je nooit genoeg hebben toch??) Het patroon heb ik al eerder gebruikt, maar ik wilde hem wat groter hebben en de hengsels wat langer dus heb ik hem aangepast. Zakjes vond ik ook wel handig dus heb ik er 3 gemaakt, waarvan er 1 voor pennen is. (want die raak ik altijd kwijt...) De groene en blauwe stof zijn van stoelhoezen die ik ooit van iemand heb gehad en waar ik ook deze tasjes van heb gemaakt. Voor de sluiting heb ik linten gemaakt van biaisband. Ik ben er heel erg blij mee...Laat het voorjaar maar komen ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten