maandag 13 augustus 2012

handigheidje

Het enige makkelijk bereikbare (voor ons dan, wel buiten bereik van kinderhandjes) stopcontact om onze telefoons op te laden bevindt zich in de keuken. Het gebeurd vaak dat ik tijdens het koken verstrikt raak in het zoveelste snoer wat zich over het keukenblad uitstrekt en dat is op  zijn zachtst gezegd bloedje irritant. Nu zag ik een tijd geleden deze op Pinterest staan. En nu had ik eindelijk tijd om er 1 te maken (binnen 10 minuten gepiept echt waar)
Ik heb 2 vilten lapjes op elkaar gelegd (voor de stevigheid), mijn telefoon erop gelegd voor de maat, dubbelgevouwen, afgespeld, geknipt en genaaid en voila.... een superhouder voor mijn telefoon!

Voor:
Het zakje genaaid:
Veel beter zo toch???

6 opmerkingen:

  1. Heel veel beter!
    Hier hetzelfde probleem, maar dat heb ik opgelost door een plastic houder (die je tegenwoordig goedkoop bij de A.ction kunt kopen..)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik 'm twee jaar geleden eerst bij een designwinkel kocht, en daarna nog een tweede exemplaar heel veel goedkoper.
    Is een l vormig plastic met een groot rond gat bovenaan de L.
    Daar doe je dan de stekker door, en op het liggende deel leg je de telefoon. Dit idee: http://www.themacompany.nl/beiden/gadgets-en-musthaves/driinn-mobiele-telefoonhouder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat een vondst! Ziet er grappig uit zo hangend aan een stopcontact! Leuk! Leuk blog ook trouwens

    BeantwoordenVerwijderen