woensdag 13 juni 2012

Juffendag

En weer was er een bijzondere dag bij mijn zoon op school: Juffendag... Wat nu weer te geven... Aangezien de juf meestal wordt bedolven onder de chocolaatjes (wat ze vast ook ok vindt) dacht ik aan een tekening. Ik liet hem wat maken op stof (ik had al textielstiften in huis voor zijn partijtje), knipte het uit, naaide het op een andere stof, keren, vullen en dichtnaaien maar. Toch nog een origineel kadootje voor de juf. Mijn jongste neemt binnenkort afscheid van haar 3 juffen en wilde natuurlijk hetzelfde maken als haar grote broer. Van haar tekeningetjes heb ik hangers gemaakt. Zijn de juffen ook vast heel blij mee

4 opmerkingen:

  1. Wat een origineel idee - ik denk meteen "daar kun je ook boekenleggers van maken".
    Ook hier moet nog wat verzonnen worden voor Juffendag (hoewel ik eigenlijk aan de laagjespot met ingredienten voor koekjes zat te denken).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, een boekenlegger is ook een leuk idee! Die bewaar ik voor volgend jaar haha. Ik vind jouw idee van de laagjespot ook erg leuk.

      Verwijderen