dinsdag 17 april 2012

Haarspeldjesbord

Hoe een handige oplossing zo simpel kan zijn.
Tante Bet is nogal van het laten rondslingeren van haar haarspeldjes waardoor we er al minstens 20 zijn kwijtgeraakt (hier in huis..) Toen vond ik een klein canvas in huis, en leuke stof, en nog leukere lintjes en toen was het idee geboren... Een haarspeldjesbord!  Alles wat je hiervoor nodig hebt is dus: een canvasbord (dit was een kleintje), leuke stof voor de achtergrond, leuke lintjes, een tacker (nietmachine) en 5 minuten (ja echt) van je tijd. Hierbij het resultaat!



Tante Bet blij, mama blij...alleen nu nog een oplossing voor alle elastiekjes....

6 opmerkingen:

  1. super idee, nu ons pop haar begint te krijgen kunnen we hier ook speldjes gaan aanschaffen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks =)
      Er zijn zo veel leuke speldjes te krijgen! (maar goed, je raakt ze dus net zo snel weer kwijt haha

      Verwijderen
  2. een keukenrolrolleke versieren en de rekkerkes er rond doen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Briljant!! Daar was ik echt niet opgekomen hihi Ga aan de slag en foto s volgen dan nog

      Verwijderen
  3. Ja, deze zijn heel leuk - ik heb er nog eentje op mijn 'to do' lijst staan.
    Hier zijn de drie dames niet zo van de klipjes, maar meer van de elastiekjes en om die op te bergen heb ik nog geen leuke manier gevonden (anders dan in een bakje storten).
    De keukenrol methode hebben we wel gebruikt, maar ze willen altijd iets uit het midden hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, o ja, dat zal mijn dametje vast ook willen haha, maar het is wel overzichtelijker dan het bakje waar het nu inzit denk ik

      Verwijderen