vrijdag 6 april 2012

Omkeertas

Deze tas had ik al eerder gemaakt maar nu heb ik het patroon verkleind tot 75 %. Omdat het dan toch lastiger is om de tas te keren heb ik het op een andere manier genaaid. Na het op elkaar naaien van de 2 verschillende tassen (zie beschrijving) heb ik eerst de hengsels vastgenaaid en toen de tassen met de goede kanten naar buiten in elkaar gevouwen. Toen heb ik eerst rondom gezigzagd en daarna biaisband genomen om de boel af te werken.  Je hoeft bij deze versie dus geen zoom erbij te knippen voor de hengsels. De bloem en de naam heb ik erop genaaid voor het in elkaar zetten


2 opmerkingen:

  1. Net je blog ontdekt, en waaauw!
    Wat een leuke dingen ontdek ik hier al !
    Ik kijk er naar uit om je te volgen!
    x Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik zit er helemaal van te blozen....
      Fijn Paasweekend!

      Verwijderen