donderdag 7 juli 2011

De borduurmachine

De borduurmachine... Het vergt wat (heel wat) oefening, maar als je er eenmaal handig in bent is het echt een superding! Eigenlijk kan ik alles wat ik teken in een borduurpatroon omzetten. Maar natuurlijk is het ook mogelijk om plaatjes, tekst en wat dan ook ergens op te borduren (mits het in de borduurring past, en daar is af en toe wat mannelijke kracht voor nodig..)
Het hertje op dit kussen heb ik getekend, er een borduurpatroon van gemaakt en vervolgens met 2 stoffen op elkaar geborduurd, de bovenste laag weggeknipt en voila....

Ook dit vlindertje heb ik zelf getekend en er samen met de naam een patroon van gemaakt:
Mogelijkheden genoeg dus (maar het ontbreekt me een beetje aan tijd..)

Maar....wil je wat laten borduren (zelfs een plaatje van een geboortekaartje is mogelijk!) ga dan naar mijn webwinkel www.tante-bet.nl  en stuur me een mailtje. (of bestel zo n geweldige omslagdoek..=)  )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten